mercoledì 7 novembre 2007

VD, GE, VS, JU, NE, BE, FR

Poiché sono un genio dell'informatica sono riuscito a intercettare un quasi-monologo di una delle due menti malate sempre pronte all'azione che in un momento di riflessione sugli svizzeri francesi ha buttato giù due righe....


D: uela... ma spias per ier sera ma ai des se som a ca a bogi pü...come i dis i frances per mia mövet... bouge pas!!! tradotto u saresa...BOGIA MIA!!!!!!! (o ta schtrepi i unc!)


L: ma i frances jé mia chi lì che che per di "tra da nüm" i dis "entraîneuse"?(sa lenc antrenös)


D: SI! e i'è chi asan drizza in pee che giüsta per spacaa i coioni i'è mia bon da ciamaa un compiuter compiuter, come in tütt el mond, no, i def ciamal ordinadoo, cazzo gnanca i scimmi dal kubrik in "2001 odissea nello spazio" il ciamava ordinadoo, i dis pütana e/o merda ogni trenta segont ma se te ga spieghi cosa vör di porco dio i va quasi in schena dal sciock, infatti la bestemia püsee cativa che i cognoss e per la quale i vegnerà sbatüdi per l'eternità ni gironi dal inferno l'è "in nome di dio". Dioccane gnanca a sbraitala dopo aveg fai i gargarismi con l'acid müriatic la ga riva a sfogamm un zicc.

Pö basaa sa dis brasciaa, perché per lor basaa vör di trombaa, i patati i'è gnanca bon a ciamai patati, sti deficienti ii ciama pom da tera, e sti scemi i pom come ii ciama???? Patati dala pianta???? La panzeta i la ciama lard, la senape i la ciama mostarda l'üsell il ciama coa e i scimmi ii ciama singe, e la sungia alora come i la ciama???? E perché i ögiaa ii ciama lünett? Ma che cazzo, e i anei come ii ciama? Saturnitt? No già, ii ciama bagues, come se i füdesa di difett dal "ordinadoo" e invece un semplice baston da pan il ciama baghett. L'è un böcc ni ghett? O i'è di anelitt fai da pan come i ciambell? No già, l'è un baston drizz da merda!!!!!!!!!!

Per dii robaa i dis volaa perché una roba in pratica l'è un vestirin e fa atenzion perché sti stüpit una "roba", come nüm disom "chela roba li" i la ciama trüc, in pratica se te ve la in svizzera francesa la prima roba che te pensi l'è che i'è inteligentisim perché i gh'ha un trüc per fa ogni roba.... El trüc per maiaa la pasta (cazzo che inteligent i'ha capit che sa po dropaa la forcheta!!) el trüc per mia caminaa a pe biott (uao a gh'è rivat i scarp anca a lor) e adiritüra el trüc per netass el cüü (dopo millenni che i sa netava coi man i'ha scopert che sa po dropaa anca la carta!!!!!!!)

Per sparag el bütt a vüna i dis draguer, ma che cazzo i'è, tücc sir lancillotto contra i draghi? I sa seta süi fotografí invece che süi poltron (ma sa po ciamai fotöi??) e nüm che sem stüpid i canapé ai mangiom, lor invece che i'è inteligent i sa büta gio, visto che i ga dai el stess nom al divano. In compenso i jüp nüm a nem a catai visin ai laghett da montagna, lor i gai mett sü ai donn per naa in gir. Restando in tema vestii... Sti idioti i sa scalda i pe con du ciosètt che i'è pö chi che nümm a ciamom "müritt a secc" però l'è mia finida chi visto che in tesin i bott i sa da e i sa ricev, li invece i sa compra e i sa infila süi pee per scaldaa i ciosètt.... Un carro armato il ciama car, e un car normal come cazzo il ciama?? car-pas-armé???? e perché cazzo un capelin il ciama caschett?? Un casco vero come il ciama? scafandro da palombaro?

Ok che büta via la pübell, anca mi a büti via i ropp che i'è pü bei, però lor i sa pizza i pai con i brichett, in pratica i def veg di sacocioni dala madona per tegnii denta di quadrei da carbon e i caramell ii ciama bonbon. Per forza i'è bon mongoloidi, altrimenti i saresa mia caramell!!!!!!! Nüm i crep a ga i'em ni mür, lor ii mangia e i ga mett sü anca la conserva. I canucc ii ciama pai, cazzo i droperà beh mia di cannucc da trii metri (pien in mezz) per bef na gorada da coca! Se i vör mia faa scapaa via una machina in discesa i la ferma con un cal, cretini, i podresa mia meteg sota un cügn che almeno u fa gnanca maa??? Metig sota la lingua la prosima volta stüpit!

Un lapis il ciama creion, che u somea un insült, e una pena i la ciama plüm, ma stüpit trogloditi al si mia che nel rest dal mond l'ültim che l'ha dropat na piüma per scrif l'è stai circa dümila ann fa e pö i ga l'ha casciada nel cüü!!!!!!!!!

7 commenti:

Lomba ha detto...

a sa dis pom anca in dialeeeeeett!!!!


oh ma ti ghé più in gir chela dal bröt e l'ai dai züchitt?

Anonimo ha detto...

eh si...
già ca ga sem i pom-cips e i pom-fritt.
Ma alora al Rossboda a sa maia (mia la tosina dal Poncho) i frutti ross dal'Adamo e dala Eva pociadi in dal'oli buiento???

da-riot ha detto...

chel che te disi l'è una roba strana... ma te devi naa ben oltre nel livell da stranezza per definii chel che sa maia (mia la tosina dal poncho) a rossboda!!!
:-))

Lomba ha detto...

ma va che la maia (la tosina dal poncho) la maia (mia la tosina dal poncho) mia (mia la martini sorela dala loredana berté) i patati!

da-riot ha detto...

ma (mia l'abreviatif da "mamma") a mi (mia la terza nota müsical) ma (mia l'abreviatif da "mamma") risülta mia (mia la martini sorela dala loredana berté) che (mia l'ernesto guevara) la (mia la sesta nota müsical) maia (la tosina dal poncho) la (mia la sesta nota müsical) maia (mia la tosina dal poncho) mia (mia la martini sorela dala loredana berté) I pomfrit (mia el lavapiatt dal rossboda)

Anonimo ha detto...

che buoni i formaggini della vache qui rit

Anonimo ha detto...

cosa signigica BOGI??
pepe